RU EN

Технології

У будь-якій технології є завжди ряд переваг і обмежень, наша перевага, що ми знаємо про технології друку на тканині все, і не боїмося з Вами поділиться.
Візуалізація ескізу
Візуалізація ескізу
Розробкою моделей та конструюванням займається наше власне конструкторське бюро, яке підбирає оптимальний варіант для кожного конкретного замовлення. Першим етапом у розробці майбутнього виробу є етап проектування. Етап проектування – процес розробки нових моделей, технічної, конструкторської та технологічної документації, необхідної для виробництва виробу та контролю за її виготовленням на виробництві. В даний час цей етап має важливе значення, оскільки саме процес проектування формує всі кількісні та якісні характеристики майбутнього виробу. Процес створення моделі проходить у кілька етапів, але опрацювання майбутнього виробу починається з художнього ескізу. Його розробляє дизайнер. Головне завдання дизайнера на цьому етапі – створення унікального продукту, який відповідав би всім вимогам замовника. Дизайнер на стадії створення ескізу не тільки продумує зовнішній вигляд майбутнього виробу, а й виконує підбір матеріалу та фурнітури, щоб надати клієнту вибір при подальшому узгодженні. Важливо, що наші дизайнери завжди дотримуються модних тенденцій, щоб робити вироби максимально сучасними та технологічними. Після того, як створено художній ескіз, дизайнер чи його помічники створюють технічний ескіз. На цьому етапі промальовуються всі рядки, виточки та вузли, прописуються необхідні матеріали та фурнітура, необхідні для втілення майбутнього виробу. Технічний ескіз використовується конструктором на наступному етапі при побудові лекал.
Конструктив виробу
Конструктив виробу
Конструктор-технолог реалізує задум дизайнера та розробляє повний комплект конструкторської документації, який забезпечить відтворення виробу у масовому виробництві у повній відповідності до зразка. Саме конструктор-технолог визначає розміри, форму та кількість деталей, що становлять цю модель, а також продумує необхідність використання підсилювачів та виточок на виробі. Конструктор-технолог вибирає найбільш раціональні способи з'єднання тканин та всіх деталей виробу між собою. Правильність обраного напрямку конструктором-технологом перевіряється під час створення пілотного зразка, який показує необхідність змін чи поліпшень. Конструктор-технолог працює разом із кравцем над пілотним зразком доти, доки вся команда не буде повністю задоволена результатом. Лише після цього пілотний зразок є клієнту. Дизайнер та конструктор-технолог працюють у тісному контакті, що дозволяє максимально точно втілити у життя задум художника. У той же час конструктор бере на себе завдання виконання техніко-економічних завдань без шкоди для якості виробу. Важливим завданням є створення утилітарного виробу, який буде зручним, гігієнічним, міцним та надійним в експлуатації, і при цьому ідеально сидітиме на фігурі людини. Разом із конструктором постійно працює команда технічних працівників – лекальників, нормувальників та інших. Вони визначають розмір та площі лекал, уніфікують їх за розмірами та зростанням, визначають витрату матеріалу та фурнітури для кожного виробу. Після того, як будуть виконані всі необхідні дії на етапі проектування майбутнього виробу та пілотний зразок затверджений клієнтом, розпочинається робота над технологічним забезпеченням пошиття всього тиражу.
Пошиття виробу
Пошиття виробу
Технологічний процес виготовлення виробу (технологія пошиття) – це процес зміни форми та розмірів оброблюваних матеріалів за дотримання попередньо позначеної послідовності виконання операцій з метою надання виробу необхідної об'ємної форми. Технологічний процес здійснюється у різних цехах підприємства, і послідовність виконання операцій визначають на етапі проектування майбутнього виробу. Процес пошиття включає підготовку матеріалів для розкрою, розкрій матеріалів на деталі та їх подальше з'єднання з метою отримання готового виробу. У випадках, коли майбутній виріб включає брендування, процес нанесення за допомогою певної до цього технології нанесення виконується відразу після розкрою перед з'єднанням деталей. Для виготовлення та з'єднання між собою деталей одягу застосовують різні роботи, які за способом виконання можуть бути ручними та машинними. Ручні роботи дуже різноманітні, але є дуже трудомісткими. Деякі замовлення вимагають використання ручних робіт у разі, коли необхідне прикраса виробу ручною вишивкою. Однак, використання ручних робіт дуже енерговитратне і вимагає досить багато часу, тому частіше на виробництві вдаються до сучасного технологічного обладнання. Машинні роботи дозволяють за короткий час якісно обробити велику кількість виробів, а також прискорити процес виготовлення виробу. Першим етапом автоматизації процесу пошиття є використання систем автоматизованого проектування (САПР) – це системи, що дозволяють автоматизовано розкладати лекала та розкроювати тканину. Використання САПР забезпечує більш точний розкрій та прискорює процес виготовлення продукції за мінімальних втрат матеріалу. Машинні роботи мають різне призначення та широко застосовуються на швейному виробництві. Автоматичне швейне обладнання – швейні автомати, напівавтомати та машини з наявністю автоматичних функцій, які забезпечують точне пришивання гудзиків, обметування швів, виготовлення петель, приточування кишень та інше. Більш того, швейні автомати використовуються для ущільнення окремих ділянок виробу з метою надання необхідної форми або забезпечення стійкості в процесі носіння.
Контроль якості
Контроль якості
Контроль якості готової продукції безперервно здійснюється на всіх етапах виробничого процесу: від вхідного контролю вихідних матеріалів та фурнітури, і до приймально-здавальних випробувань готових виробів. Контроль якості готових виробів на виробництві здійснюється на етапі упаковки. Його здійснює контролер відділу технічного контролю. Завдання контролера – це провести перевірку відповідності якісних характеристик виробів та нанесення, встановленим технічним вимогам та затвердженому зразку виробу. Після завершення процесу пошиття та перед упаковкою всі готові вироби проходять необхідну обробку з метою забезпечення товарного вигляду та надання готовому виробу лиску. Таким чином, ми можемо гарантувати найвищу якість продукції, яку ми виробляємо.
Шовкографія
Шовкографія

Шовкографія (шовкотрафарет) – один із найпоширеніших способів якісного та швидкого нанесення зображення на текстиль.
Трафаретний друк, також відомий як сериграфія або шовкографія, має довгу історію, що виникла ще 1000 років тому в Китаї. Популярність даний метод нанесення отримав у ХХ столітті, після того як Енді Ворхол вирішив використати даний метод нанесення для створення знаменитих відбитків Мерилін Монро. Метод шовкотрафаретного нанесення є ідеальним варіантом нанесення, коли необхідно отримати яскраве та соковите зображення.

Переваги:
  • глибоке фарбування будь-яких матеріалів
  • висока інтенсивність забарвлень
  • можливість випуску великих тиражів
  • можливість друку малюнка з великим рапортом
  • невисока вартість шаблонів.
Недоліки:
  • відчутне на дотик місце запечатки
  • неможливість колірної передачі півтонів
  • необхідність певного часу на сушіння.

Для друку зображень у нашій компанії використовується сучасне високотехнологічне обладнання M&R та Sportsman. Це обладнання дозволяє виконувати якісне нанесення на матеріал будь-яких зображень. Важливо відзначити, що кількість кольорів для друку не повинна перевищувати шести. Для кожного кольору виготовляється індивідуальна форма друку. Рамка з натягнутою дрібнокомірчастою синтетичною сіткою покривається шаром фотоемульсії, яка частково руйнується після засвітки через фотоформу. Отриманий трафарет накладають на тканину, що запечатується, і за допомогою ракелю продавлюють фарбу через осередки сітки. Після цього виріб відправляється на примусове сушіння, під час якого фарба закріплюється на виробі. За рахунок щільного шару фарби зображення виходить соковитим і практично рельєфним. При цьому футболка, прапор або бейсболка з таким нанесенням виглядає гідно і здатне прослужити тривалий термін без жодних втрат споживчих характеристик. Фарби, що використовуються при шовкографії, високопластичні, тому вони не розтріскуються на трикотажних виробах, не втрачають свій колір і є водостійкими. Таким чином, привабливий вигляд виробу зберігається протягом тривалого терміну використання. Наше обладнання надає можливість нанесення не лише звичних кольорів, а й використовує фарби з ефектом золота та срібла. Друк футболок, прапорів, бейсболок, нанесення логотипів, виготовлення іміджевої та сувенірної продукції – наші можливості шовкотрафаретного друку дозволяють виконувати друк на тканині максимально якісно та в строк.

Вимоги до макету логотипу/зображення, які друкуються методом шовкотрафарету:

векторні файли Corel Draw (до X3v), Adobe Illustrator (до CS2v) та у форматі EPS.

Для повнокольорового шовкотрафаретного друку:

Adobe Photoshop (до 7v), Corel Draw (до X3v), Adobe Illustrator (до CS2v), а також у форматах – EPS, TIFF, JPG (високої якості з роздільною здатністю не менше 300 dpi).

Термоперенесення
Термоперенесення

Термоперенесення – це найоперативніша технологія, яка дозволяє виконати нанесення практично на будь-яку тканину. Метод термоперенесення це відмінне рішення для нанесення дизайнів на текстиль, в’язані вироби, а також шкіру та її замінники. Повнокольоровий термотрансферний друк проводиться шляхом аплікації спеціальної термоплівки під гарячим пресом. Під впливом високих температур клей плавиться і зображення впечатується в тканину. Важливо розуміти, що термоперенесення може виконуватись за допомогою двох видів плівки: флок – оксамитова фактура та флекс – глянсова з прозорим лаковим шаром. Тому необхідно відразу визначитися з тим, зображення якої фактури вам хотілося б отримати в кінцевому рахунку.

Переваги:
  • ідеальний для друку як невеликих логотипів, так і для створення об’ємних зображень
  • нанесення зображення виконується протягом 3-5 хвилин
  • відмінно підходить для нанесення на полотно, мішковину та сітчасті тканини, а також на вироби з гудзиками, блискавками та елементами, що виступають
  • оптимальне рішення для невеликих тиражів.
Недоліки:
  • не підходить для великих тиражів
  • використання градієнтних заливок та напівпрозоростей неприпустиме
  • можлива деформація зображення при примусовому розтягуванні.

Warning: array_chunk() expects parameter 1 to be array, boolean given in /home/zs344199/promo-tex.com.ua/www/wp-content/themes/promotex/page-technologies.php on line 142

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/zs344199/promo-tex.com.ua/www/wp-content/themes/promotex/page-technologies.php on line 142

Технологія термоперенесення практично немає обмежень. Наше виробництво має найбільші потужності для виробництва продукції з текстилю, тому нанесення може виконуватися не тільки на готові вироби, але і на ексклюзивні моделі, створені спеціально для конкретного замовлення. Ми можемо наносити повнокольоровий термотрансферний друк на безліч виробів, наприклад:

  • корпоративний, робочий одяг
  • спортивний одяг
  • одяг для промо-акцій
  • футболки, поло, реглани
  • бейсболки, бандани, косинки
  • вітрівки, куртки, жилети
  • сумки, рюкзаки, парасольки
  • намети, намети, тенти
  • прапори, прапорці, вимпели
  • іграшки, всілякі сувеніри
Вимоги до макету:

Макети приймаються у векторному вигляді та мають бути створені у програмах CorelDraw (до версії X5) або Adobe Illustrator (до версії CS5). Формат файлів – EPS. Формат векторних зображень – PDF. Всі зображення повинні бути в натуральному розмірі, лінії необхідно перевести в об’єкти, контури повинні бути замкнуті. Мінімальна товщина об’єкта в макеті – 2 мм, і шрифти мають бути переведені у криві.

Сублімація
Сублімація

Сублімація – це спосіб друку на тканині повнокольорових зображень з будь-якою кількістю кольорів та відтінків. Технологічно, сублімація – це процес переходу речовини з твердого в газоподібний стан, минаючи рідке. Для цього матеріал розігрівається до температури вище 1650С. Технологія непрямого сублімаційного друку поділяється на два основні етапи. Перший етап – це друк зображення на проміжному носії, а саме на сублімаційному папері. Другий етап – це перенесення зображення на матеріал. Для перенесення використовують спеціальне високотехнологічне обладнання, за допомогою якого досягається необхідна температура. При температурі 180-2000С молекули поліестеру розкриваються і сублімаційний барвник, що у цей час у газоподібному стані, проникає у волокна тканини. Коли тканина остигає, молекули матеріалу закриваються, а частинки барвника залишаються усередині волокон.

Переваги:
  • можливість нанесення зображень з будь-якою кількістю кольорів
  • виключна стійкість малюнків, які не вигорають на сонці та не вицвітають при частих праннях
  • можливість передачі фотографічного зображення
  • висока швидкість друку.
Недоліки:
  • підходить тільки для світлих, а в ідеалі – білих тканин
  • друк можливий на тканинах із вмістом синтетичних волокон не менше ніж 65%.

Warning: array_chunk() expects parameter 1 to be array, boolean given in /home/zs344199/promo-tex.com.ua/www/wp-content/themes/promotex/page-technologies.php on line 142

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/zs344199/promo-tex.com.ua/www/wp-content/themes/promotex/page-technologies.php on line 142

Особливість сублімації в тому, що тканина залишається еластичною і при розтягуванні малюнки не ушкоджуються. Саме тому цей метод ідеально підходить для нанесення на спортивний одяг: куртки, купальники або шапочки для купання. Також сублімація незамінна під час створення текстильних носіїв зовнішньо реклами. Банери, прапори і перетяжки ефектно виглядають і повністю відпрацьовують вкладені в них засоби, адже сублімаційні зображення мають високу чіткість, яскравість і стійкість до зовнішніх факторів, тому не вицвітають. Сублімація ідеально підходить:

  • для друку на корпоративному, спортивному та спецодязі;
  • друки на прапорах, вимпелах, рекламних банерах, перетяжках та транспарантах;
  • парасольках, наметах, тентах, а також шторах та жалюзях;
  • банданах, купальниках та спортивному одязі;
  • для створення репродукцій картин.
Вимоги до макету:

формат –*.tif без компресії у моделі CMYK та у форматі *.cdr. Масштаб – 1:1 до гаданого розміру виробу з тканини. Використання градієнтних заливок та інших складних ефектів є неприпустимим. Всі контури та заливки – у колірній моделі СMYK або Pantone. Текст – у кривих. Об’єкти згруповані та відцентровані щодо один одного та меж виробу.

Вишивка
Вишивка

Комп’ютерна вишивка – це спосіб нанесення на тканину логотипів та інших зображень за допомогою автоматично програмованого обладнання. Сучасне обладнання дозволяє одночасно створювати до 32 малюнків нитками різних кольорів. Логотип, нанесений з використанням комп’ютерної вишивки, виглядає дорого та солідно.

Переваги:
  • ефект ручної роботи
  • універсальність
  • висока стійкість нанесення до зовнішніх подразників.
Недоліки:
  • неможливість відтворення надто дрібних деталей та ліній менше 1 мм
  • висота літер у логотипі не повинна бути меншою за 5 мм, інакше такі літери як «о» можуть перетворитися на суцільну точку.

Warning: array_chunk() expects parameter 1 to be array, boolean given in /home/zs344199/promo-tex.com.ua/www/wp-content/themes/promotex/page-technologies.php on line 142

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/zs344199/promo-tex.com.ua/www/wp-content/themes/promotex/page-technologies.php on line 142

Ми використовуємо обладнання корейської фірми SWF та німецької ZSK, а також віскозні та поліестерові нитки Gunold, Madeira, Rheingold та Marathon. Макети зображень створюються у сучасній системі програмування. Наше обладнання дозволяє виконувати комп’ютерну вишивку логотипів, 3D-вишивку, аплікацію, вишивку на прапорах, а також виготовляти шеврони та нашивки. У реалізації кожного проекту задіяні досвідчені дизайнери та технологи. Освіта ціни на вишивку завжди виконується в індивідуальній формі. Насамперед, ми враховуємо вартість розробки програми, яка пишеться на кожне замовлення, а також вартість самої вишивки. Вона включає кількість екземплярів, стібків, тип матеріалу та ниток. Усі розрахунки проводяться за конкретним оригінал-макетом. Вишивка виконується:

  • на головних уборах
  • футболки та поло
  • реглани, куртки
  • будь-яких виробів домашнього текстилю
  • аксесуарах та ін.
Вимога до макету:

Створюйте макет у програмах Corel Draw (до X3v), Adobe Illustrator (до CS2v) або Adobe Photoshop (до 7v). Формати: EPS, TIFF, JPG (дозвіл – мінімум 300 dpi).

Приходьте до нас на виробництво щоб переконатися в якості

Залишіть заявку і наш менеджер зв'яжеться з вами